marketing internetowy elementy

marketing internetowy elementy

Porady na liście Fortune 500 firm używane do cięcia kosztów opieki zdrowotnej

A Fortune 500 klient (który pozostanie anonimowy) jest światowym producentem i dystrybutorem wysokiej jakości żywności i prostych posiłków, w tym zupy, pieczone przekąski i zdrowych napojów. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników i zapewnia świadczeń pracowniczych. Firma ta, podobnie jak wiele innych pracodawców zmagała się z kosztami opieki zdrowotnej i związanych z nimi problemów medycznych związanych http://www.9shbazebrowiurka.pl/ z jakością życia pracowników. Wielu pracowników zostały niedawno zdiagnozowano wysoki poziom cholesterolu i ciśnienie krwi. Wiele z tych diagnozy są związane z otyłością.

Wyzwania biznesowe

Wyzwaniem ta firma stoi to, że trzy procent populacji pracowników jechał ponad 50% kosztów opieki zdrowotnej. Kluczowym strategiczna decyzja została podjęta, aby aktywnie angażować konsumentów poprzez ich procesie podejmowania decyzji medycznych.

Podejście strategiczne

Wyzwaniem informowania pracowników o podejmowaniu decyzji medycznych został już opisane. Strategiczne podejście powinno być rozpoczęte, aby osiągnąć te cele. Poniższe wskazówki Zarys użyto uwagę podczas zbliżania się do celu.

•Pracownicy muszą zaufanego źródła, aby odnieść sukces.

•Koncentrować się na górę 21 drogich i skomplikowanych warunków, głównie choroby serca związane.

•Pracownicy muszą mieć dostęp do informacji o produktach medycznych i badań określonego celu ich rozpoznania.

•Telefon i internet, który zapewnia kompleksowe wsparcie decyzji.

* Te wskazówki zostały sformułowane dla tej firmy jednakże mogą one być wykorzystywane do wszystkich firm, które chcą zaoszczędzić na kosztach opieki zdrowotnej.

Health Care oszczędzania Wnioski

Po rozpoczęciu te wskazówki do udanego podejścia strategicznego, to fortuna 500 klient był w stanie osiągnąć $ 3: 1 ROI kosztów opieki zdrowotnej oszczędności. Ten Fortune 500 firma widział również, że 88% jej pracowników stały się bardziej zaangażowane w proces podejmowania decyzji, 76% poprawa komunikacji z lekarzami, 85% poprawiona spokój w wyniku nowych informacji zebranych. Wreszcie, co najważniejsze, 93% pracowników wskazało, że żądania te informacje zapisane im czas w badania ich choroby.

Konsumenta Medical zasobów oferuje swoim klientom informacji medycznej niezbędnej do podejmowania świadomych decyzji medycznych. CMR jest pionierem w skutecznym podejmowaniu Medical programu wsparcia.

– autor artykułu