marketing internetowy badania

marketing internetowy badania

Użyj ławce Standardowy arów zbudować więcej mięśni

Regularne Standardowy stanowisku wagi może pomóc zbudować więcej mięśni ze swoimi kulturystycznych procedury treningu, jeśli wiesz, jak używać jednego poprawnie. Ustaw olimpijski wagi ławki płaskiej, pochyłej oraz spadek pozycji innych rozwiązań na wykonywanie złożonych ćwiczeń. W pozycji płaskiej, czy hantle i sztangi ławce pras przy użyciu 4 zestawy 8 do 12 powtórzeń. Zrób to przez 3-5 tygodni. Następnie przełączyć się na 5 zestawów 5 powtórzeń na kilka tygodni później do prawidłowego periodyzacji objętości i intensywności. Teraz ustawić ławki do położenia spadku i używać hantli do pras stanowiskowych. Start z podejściem niskiej głośności. Przykładem może być 6 zestawów 3 powtórzeń lub powtórzyć pięć zestawów pięciu powtórzeń ponownie.

Następnie przejść do niższego natężenia (w odniesieniu do masy) i wyższych powtórzeń i zwiększonej częstotliwości. Coś takiego jak 4 zestawy 15 będzie dobrze. Teraz przejść do płaskiego położenia na ławce wagi i periodize odpowiednio ponownie. Możesz śledzić ten sam schemat periodyzacji z innych ruchów złożonych, takich jak ławki, wierszy db wiersze i pras ramieniu.

Można zobaczyć, jak wszechstronnym ławka waga jest na budowę więcej siły i masy mięśniowej. Dodaj squat rack lub pełne walk w klatce zasilający do ławki i można wykonać szereg niższych złożonych ćwiczeń ciała. Należą do martwego ciągu, przysadzista, sztywny deadlift nogę i dzień dobry. Jeśli po wykonaniu powyższych przykładów, będziesz wiedzieć, że można zorganizować te ruchy z tych samych programów rep, ustaw i częstotliwości. Czy wysokie powtórzeń. Czy niskie powtórzeń. Vary treningu. Będziesz budować więcej mięśni i wytrzymałość na dłuższą metę, jeśli używasz standardowego podnoszenie ciężarów ławce mądrze. To sprawia, że ??jest doskonałym dodatkiem do domowej siłowni.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym, jak podnoszenie ciężarów ławki [http://weightbenchguide.com/improve-fitness-with-weights-bench] może pomóc budować mięśnie, a następnie zajrzeć do naszej standardowej wagi przewodnika ławce [http: // weightbenchguide.com].

Zhi Huang jest niezależny pisarz, internet marketer i entuzjastów fitness.

– autor artykułu